haft besök

Jag ber om ursäkt för sån dålig uppdatering dom här dagarna, men som ni vet var min mamma pappa linus och neo här så jag har tillbringat mest tid åt dom. Dom åkte imorse och jag gick upp (men sov nog fortfarande) och vinkade av dom imorse! känns jätte tråkigt att dom åkte, har inte träffat dom på så länge sen kom dom och åker på en gång!! Saknar dom redan men jag har haft så himla mysigt med dom! Åhhh min familj!! Jag har tagit lite bilder och sånt som kommer upp på bloggen imorgon. Jag vill bara säga att bara att få umgås med dom ett tag har fått mig att få ännu mer ork till det här, nu är det bara 5 veckor kvar sen är jag hemma! Den ni.. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0