Kul kväll

Matchen igår ska vi inte ens tala om... jag sög!! och var as arg efter, tänkte ta en hemam kväll och bara sitta och tjura typ. Men så blev inte fallet!! Jag och anton bestämmer oss för att vi ändå ska festa och föröka ha kul, Så strax efter 10 blir vi iväg skjutsade till emmet och börjr fördricka där.. Sen drog vi till harrys, och vi fick inte tag i nån taxi så vi GICK ner till stan i det vädret... inte ok. jag hade typ snö upp till smalbenen och boots!!!!

efter harrys fick vi inte häller tag på en taxijävel men vi fick tag på en snäll man som kunde köra oss! Tack! Så jag var hemma rätt sent inatt, eller tidigt imorse? Plogbilarna var ute som fan iallafall när jag gick hem och det gillar vi!

Så det jag ville komma fram till var att jag fick en toppen kväll, trots förlusten.. och ångrar inte att jag inte satt hemma och deppade :)

Nu kurrar magen så ska gå och stoppa i mig lite frukost, sen jobb kl 1

Ha en bra dag :)


Anton och jag, fast från innebandyfesten!
Hade ingen kamera med igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0