Jobbdag

Idag så har jag jobbat i princip hela dagen. 11-22 sammanlagt! men det har gått ganksa fort ändå med tanke på vad det vart för väder och inag kunder vill ge sig ut i det. Ärligt talat när jag vaknade imorse så trodde jag inte mina ögon, vädret ger igen på mitt inlägg igår, så måste det vara! Det är inte bara jobbigt med snö utan det är livsfarligt.. nu har jags stått 2 dagar på jobbet och kollat på folk som halkat utanför ett av våra skyltfönster, var nämligen en väldigt hal isfläck där och varje gång blev man lika rädd att nån skulle göra riktigt illa sig, man har liksom stått och tänkt på olika möjligheter att ta sig dit snabbast, men dörren är rätt långt bort så någon eller några andra skulle hinna dit före mig om olyckan väl skulle vart framme.. men hur som hellst så ringde vi hyresvakterna och dom fick komma och ta bort isfläcken.. det var i princip min dag..

På tal om ta bort isfläckar jag hörde nyss nån som skottade här neranför nyss, halv ett på natten? Eller hörd ejag fel tro? Ajja skitsamma iallafall nu ska ja nog försöka sova PUSS

(Slänger in en dagens outfit på den)
HAHA


Jobb: 11-16                                Jobb:16-22

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0