Du är värd att dö för

Ok, ja jag har kommit in i en riktig kent period igen och kommer noh därför ha lite kent texter som rubriker framöver!

Men snart ska jag ner på stan med syrran. Det var rätt längesen vi umgicks, förutom innebandyn då så vi ska ta en sväng på stan. Jag ville bara säga att jag nog har världens bästa syster! Nu tänker säkert ni att så säger alla, och ja det kanske dom gör men jag menar det verkligen!! Hon är bäst bäst BÄST!!

Och jag skulle göra allt för henne, haha som pappa sa efter en match.."efter att fia blivit skadad på matchen var du ute för att hämnas då eller...?" och JAA det var jag! Det syntes tydligen på mig..Ingen tacklar min syster över sargen ostraffat!!!:)

 


Kommentarer
Postat av: syster

Du är för snäll du:) Tack för en trevlig dag! ser fram mot bio och middag någon gång i mars:)

2010-02-27 @ 19:30:51
Postat av: syster

Remember me får svensk biopremiär 12 mars. det är en fredag ska vi försöka få biljetter tills dess?? och du förresten ta bort den fula bilden på mig, jag ser ju inte riktigt klok ut... haha som pg sa " det syns verkligen inte att ni är syskon" ;)

2010-02-27 @ 22:52:34
Postat av: sanna

Jaa bio få låter super=) Haha skärp dig!! du ser visst klok ut!!! :)

2010-02-27 @ 23:15:42
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0