Avundsjuk

Jag har inge intressant att skriva så detta inlägg tillägnas åt Sofia bajskorv!! Hon åker nämligen till Thailand i 2 veckor på lördag, och a hoppas hon får så jävla kul!!! NOT... Vad kan vara så kul med att åka till den äckliga värmen? Och bli sådär äckligt fult brun??? Okej jag hatar henne! hatar hatar hatar för att hon får åka till värmen och inte jag!

Jag skulle typ göra allt för att få komma bort från det här vädret just nu! fatta skönt att åka iväg typ en månad sen när man kommer hem så är det ingens nö lvar och redan vår! Okej önsketänkande av mig kanske men våren blir tidigt iår (enligt mig)

Här är vi i alanya iallafall i somras

På stranden!


På cubana


Kolla förövrigt vad brun jag var!!!
Och jag vet att folk kommer säga att jag är röd som en räka

men ni kan ju typ gå och dö :)



Men tillbaka till fia.. Jag hoppas inte att hon får kul! jag hoppas inte att hon blir brun! jag hoppas inte att dom får sol! jag hoppas inte dom åker tråkig båt på vattnet! jag hoppas inte dom klappar apor!! och jag hoppas inte....

Okej jag är bara avundsjuk, jag vet! Och såklart hoppas jag att hon får kul :)
PUSS PÅ DIG =)



Ps. jag vill ha vykort!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: s

hihi, knäppgök. ska försöka fixaett vykort åt dig ;) eller ett mms ;)

2010-02-11 @ 23:01:15
Postat av: Sanna

hihhihi(A)

2010-02-12 @ 10:00:33
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0