whats the name of the game?

yttligare en innebandyhelg nu då, match igår kolla på matchj idag spela match imorgon sen kolla på match, hehe man kan ju tro att hela mitt liv går ut på innebandy! Hur ska jag klara mig uten i 5 månader liksom??
Kvällen igår var iallafall trevlig, lugn men skön! Så idag var jag pigg, bortsött från ont i hela kroppen efter matchen! Men jag har vart på stan med mammsen och pappsen hela dagen typ, sen åkte jag och kollade på match, nyfors- strängnäs. Snart ska jag iväg på födelsedagsfirande. Kommer nog blir trevligt! Och såklart ska jag tagga som fan till matchen imorgon! Nu ska vi fan vinna, min sista match innan jag åker, det kan ni inte missa!! Min man åkte ut ur idolk btw och jag är inte glad! han kom på samma plats som min andra man för 2 år sen.. yttligare en sak som gör dom lika.. dras nog till den typen av killar ;)


hela min blogg består typ av bilder på mig, vilket är förståligt eftersom det är min blogg, men jag lovar snart kommer det bilder på annat!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0