in the bed

Nu ligger jag i sängen. Det blev ju lite skidåkning idag, och då menar jag verkligen LITE! för det första var vi ute i sån sen tid, och nu innan säsongen drar igågn pårikigt är liftarna inte öppna så länge. Och sen för att mina fötter började göra ont dirket.. måste ha vart pjäxorna? för jag har fan åkt skidor förut men aldrig fått ont av att bara åka ett halft åk liksom? Det gjorde så ont så jag visste inte vad jag skulle ta mig till lixom! får ta och fixa ett par andra pjäxor och hoppas på bättre lycka nästa gång.. Annars idag har jag inte gjort så mycket, vart rätt seg faktikst. Det är Personal kväll på harrys ikväll också men den sket jag i.. jag har druckit varannan dag sen jag kom och kännde att a om jag fortsätter såhär kommer det sluta illa. Vill vara pigg och fräsh till jobbet imorgon också.. så jaa jag kan vara lugn!:)  Puss och godnatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0