hockey karriär

Hallååå, igår så var det personal kickoff då för alla säsongare. Och ja vi gick verkligen all in hela gänget, vet inte vad som hände.. eller vad som inte hände? haha det var kul iallafall! Men igår när vi satt och förfestade lite så slutade vårt vatten fungera, crap tänkte vi! Och det kom faktiskt alldeles nyss igång. så vi har vart utan vatten i nästan ett dygn och det har vart väldigt jobbigt! Vi fick gå ner till jobbet idag och gå på toa och borsta tänderna typ. funkar inge vidare att leva utan vatten märkte jag.

Idag har jag iallafall varit ledig, och vi var lagom sega. men som sagt var vi tvugna att ta oss till jobbet så då passade jag och mange på att åka skridskor. Vi har en skridsko bana mitt på torget och man kan låna griller i sportaffären bredvid. Och jag var faktiskt väldigt duktig, ap dålig till en början men det slutade med att jag åkte omkring med klubba och puck, ska kanske ta att satsa på hockey istället för innebandy? hehe

Jag är ledig imorgon med så då hade jag tänkt att ge mig ut i backen om vädret tilllåter. Det har inte vart nå vidare skidväder de senaste dagarna.. Nu är de chill i soffan iallafalll och njuta av att vi har vatten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0