Even though you're the only one I see

Dagen idag har med bestått av packning, nu packar jag ihop mitt liv och drar.. typ! Inte många timmar kvar nu iallafall, men de känns fan som att jag har massa kvar att göra! men kommer aldrig känna mig färdig innan jag åker. Jag kommer glömma saker, det vet jag men det här är bra och det jag behöver! understand? äh de förväntar jag mig inte häller.. Imorgon vid den här tiden är jag påväg, kanske framme? och då börjar mitt nya liv. fattar inte vad som tagit åt mig på sistone, det här känns inte som jag. men med jobb och folk omkring mig ska jag nog bli mitt gamla vanliga jag igen. det värsta är att jag inte sover på nätterna, bara ligger och tänker. när jag väl somnar så drömmer jag om det.. alla mina drömmar är så verkliga nu, som om de vore i verkliga livet bara att de händer andra saker. jaja måste iväg och fixa mer ärenden nu, sen ikväll ut och äta med söta pinis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0