tupplur

Personalfesten igår var jävligt rolig, vi var på cafet ända tills typ halv 3, 3 och det är jävligt bra att man har roliga arbetskompisar!! God mat, roliga uppträdanden, dipolomutdelning, mycket dans och så klart mycket alkohol bestod kvällen av!! Hittade även 2 sovplatser på vägen hem.. asfalten aka avttensängen enligt mig, och studsmattan aka vattensängen den också!! Idag börar jag inte först 5 så jag gjorde ett förösk att lägga mig ute i solen och läsa, men ni kan ju gissa hur det slutatde.. MOLN!! så jag ska väll snart ta oc fixa mig och gå ner till stan och ta nån kaffe och kanske sitta och läsa innan jobbet! Bilder från källen kommer senare orkar inte nu! Hadetbraaa


såhär kan det seut när vi går hem på kvällarna, vilopaus!

PS asfalt är faktiskt jävligt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0