soooovmorgon

Efter en vecka med 75 timmars jobb har jag äntligen sovmorgon! jag börjar kl 5 idag och det känns faktiskt rätt skönt... var tvungen att gå ut och fira igår att jag klarat veckan och det blev lite utan en all in där alltså! haha. jag fattar inte hur min kropp fungerar nu alltså, den måste ju gå på nån jävla överenergi. fatta liksom att jag jobbar hela tiden, äter dåligt, sover dåligt men ändå orkar med allt. jag är inte så slut i kroppen som jag borde vara, eller och andra sidan kanske min kroppp är så jävvla bra och aldrig behöver vila, vi tror på det va! om exakt 3 veckor är jag hemma, fatta 3 veckor sen är jag tillbaka i den vanliga vardagen igen, och lite jobbigt är det att inte veta vad jag ska göra häller, en sak är iallafall säker och det är att övningsköra med morfar, usch jag vill inte ens tänka å hur dålig jag är på att köra bil just nu...


en sak är också säker, jag vill UTOMLANDS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0