så deiligt...

Kvällen igår var väldigt lyckad, dte började med 3 rätters på union, väldigt gott! Till förrätt åt jag någon marinerad kylling med sparris, huvudrätt oxfilé och som efterrätt mörk chokladkaka med hallon typ. Efter det gick vi till hotellets pool och hade väldigt trevligt. Satt och drack champange i utomhus poolen och bara njöt! Efter det så gick vi till dansgolvet och dansade loss resten av kvällen, var väll hemm vid 2 någon gång.. Väldigt rolig kväll måste jag säga, kommer verkligen sakna folket här, nu känns det som vi är en stor familj, som jag snart måste säga hade till! Men då kommer jag ju såklart hem till min bästaste familj därhemma som jag saknar och älskar mer än allt annat♥

Det jag ville säga var iallafall att jag tycker om dom här personerna som fan, även dom som åkt hem! och det är dom som gjort min sommar till en av dom bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0