pasta carbonra

har nyligen setat och avnjutit pasta carbonara i min ensamhet, fast njöt kan jag väll inte säga att jag gjorde. Min syster lagar den mycket bätttre än jag, (och åhh vad jag saknar henne) jag gjorde mat till en hel arme, och jag åt själv!! nu har jag matlåda till typ resten av sommaren iallafalll! haha

Idag efter jobbet så var jag så trött så jag la mig och kollade på film, och gud vad skönt det var, men nu är kl snart 9 och jag börjar bli uttråkad!! hade tänkt att laga lite mer mat iallafall, lika bra att passa på nu när man har tid, det kan ju faktiskt hända nånting så ja inte får mat på resten av sommaren...

Kommentarer
Postat av: susanne

STACKARS LITEN....Snart är du hemma och kan äta Fias goda mat,ha det så bra.kram mamma

2010-08-18 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0