nytt rum

Nu är äntligen mitt rum klart.. stor säng mycket plats, och mysigare.. eller ja så mysigt det kan bli i det här tårkiga rummet ialalfall, ni kan få se bild när jag hittat min kamerasladd. Kommer nog trivas här dom sista 4 veckorna iallafall:) jag har så himla delade meningar om att åka hem! jag längtar verkligen hem till allt där hemma! Men det kommer på ett sätt kännas jobbigt att lämna den här sommaren för jag har faktiskt haft jävligt kul! haha nu är berg och dal- sanna här igen, men jag tycker det känns tråkigt att det ändå snart är över! Men jag vill hem, men vad ska jag göra där? ähh det löser sig väll nu ska jag läsa min bok! såå spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0