I'm not afraid

Det känns som den här månaden kommer bli jobbig, eller så kanske jag inte ens kommer märka av det för att jag kommer jobba så mycket.. men jag känner redan idag att det inte känns bra! Varje gång jag är hemma, så är alla andra på jobbet, när jag är på jobbet är dom hemma. Man kommer vara ensam varje gång man har sin fritid. Imorgon får jag eget rum också, vilket gör att jag blir ännu mer ensam! Jag är en person som inte klarar av att vara ensam! Så på ett sätt kanske det här är nyttigt för mig, jag vill alltid ha folk runtomkring mig hela tiden, men det kommer jag inte kunna ha här så jag får se det som något läririkt! För förr eller senare i livet kommer man behöva vara det.. Jag måste börja kunna leva med att vara själv.. punkt slut!!

And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage



Mina jobbarkompisar 5 är hemma nu 3 åker imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0