dödarjakt

Haha just nu måste jag se ut som ett jävla mongo.. Går omkring i mitt rum och letar efter en stor harkrank som nyligen var här, kan verkligen inte sova om den är här men den försvann men den är liksom nånstans för jag har stängt fönster och stängd dörr! jag har dödat några små Myggharkrankar men int eyckats hitta den stor aän, jag kommer gå omkring och leta efter den tills jag hittat den för mitt rum är inte säkert först den är död!!! ÅHH nu ser jag den nu ska jag bara våga döda den... wish me luck

UPDATE:

Yes nu fick jag han!! Men kommer fan inte kunna sova efter det här! sprang omkring i mitt rum, han attackerade mig efter att jag kastat ett antal böcker på han men han överleft, men han var skadad så jag kunde slå ihäl han tillslut.. men stackars liten.. förlåt harkranken hatar att döda dig men du får inte vara i mitt rum när jag ska sova.. hoppas du kan förlåta mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0