början på sista veckan

Nu har jag börjar på min sista vecka här, jag har 6 arbetsdagar kvar, är fri imorgon. Gud det går inte att tänka sig att åka hem snart, om en vecka är jag redan hemma liksom! Shiit. Jag och min förra rumskompis johanna var ute och åt igår och snackade om mycket, tex hur det kommer känns när man åkt hem härifrån, allting kommer kanske kännas som det inte har hänt, men på ett sätt attt det har det, för längesen. Det här har liksom blivit mitt nya liv nu och snart ska jag hem till det gamla, omställningen från en lugn liten by omringad med berg till a nu är inte eskilstuna någon gigantisk storstad but anyway! Jag längtar hem, men jag kommer också sakna geiranger..

Ikväll är det iallafall middag på Union som gäller, en liten avskedsmiddag skulle jag kunna tro. kommer nog bli nice, först ska jag jobba. solen skiner köp gardiner!


Kommentarer
Postat av: susanne

mARTINA UNDRAR VAD SOLGLASÖGONEN SOM johhana har kostar skicka medelande på fb till henne kram från oss alla

2010-08-30 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0