Tvådagars

The old Sanna is back!! Igår efter jobbet så kunde jag inte motså att dra ut en kväll till, och det gjorde jag helt rätt i för det var svinkul ute.. mycket folk bra musik MYCKET dans bra kväll. Jag slutade jobba vid 11 och då va de bara ge sig på redbullvodka igen kööö! Fast vi gick ifs hem igår, japp såg rätt vi GICK TILL SLAGSTA, i typ minusgrader och det var snorkallt!!

Så nu är man lite sliten, åkte iväg till stan igår fikade med angelica, började jobba direkt till harrys och hem och sova sen nu snart ska jag till jobbet igen! Men jag gillart, förra året blev det enheldel tvådagars. Oftast så att ja festade fredag jobbade lördagen men mina vänner lyckades dra med mig ut efter jobbet!


Jag på waynes igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0