Stor i orden, liten på jorden

Jag är jätte trött, har vart det i princip hela dagen.. måste vart att ja gick upp tidigt imorse, för såhär trött brkar jag inte vara! Efter jobbet idag tog jag iallafall en promenad hem i det sköna vädret, lika bra att passa på när det är här! Sen åkte jag och tränade och nu ligger jag i soffan hos syrran och har mummsat i mig hemmagjorde köttbullar med stuvade makaroner och mycket fruktsallad på det! mm jag älskar fruktsallad!!!

Nu har jag iallafall bokat bord för grappa på fredag och det kommer bli awsome!;)

Jag har iallafall små funderingar på folk som snackar om saker men inte gör det, eller känner saker och inte visar det? Vad är grejen liksom? Om man känner för en sak så kör på... eller??

Det går bara skit på tv btw så det blir väll att sova nu... NATTTIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0