Min dag

Det har har vart så himla skönt att jobba idag, dagen gick jätte fort faktiskt!! Efter jobbet hämtade jag jut biljetterna till imorgon och DET SKA BLI SÅÅ KUL!! Jag är glad och jag är frisk och jag ser jätte mycket fram emot det, och jag hoppas madde ser fram emot det minst hälften så mycket som mig för då blir de fett!!

Jag måste försöka sova snart, men jag är inte trött alls, har haft för mycket kul för mig idag, jobbat och vart på prommis med syrran kul va? men de har vart kul för mig! fattar ni då vad som krävs för att få mig glad just nu? Ingenting egentligen... Sen har jag och mamma börjat planera massa skojjsigheter som kommer.. säger inte vad! nananana

Godnatt iallafalll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0