Långledigt


Nu  har jag jobbat klart, och nu är det långledigt som gäller! jobbar inte först på tisdag, skönt.. Jag ser jätte mycket fram emot helgen.. storhelger och traditioner är något jag verkligen håller!! Men iår så blir det lite förändringar här hemma.. vi ska fira påsk med släkten redan imorgon, haha gud va hemskt att vi firar då man egentligen ska sörja! för sen på lördag är det fest som står på schemat!

Jag bestämmd emig även idag för att jag ska stanna längre inorge än bara över sommaren.. Jag känner att det skulle vara skönt att vara borta ännu längre så jag vet inte rikrigt när jag satsar på att komma hem, till jul kanske??

Ni har väll inte glömt att slagstaglass öppnar idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0