i ett nötskal

visst säger man så? Sanna i ett nötskal!! Idag fick jag ju för mig att vara lite extra vårig sådär, och satte på mig mina ballerina skor.. Fint tyckte jag! Men efter att ha gott till stan i 150 graders värme, typ! så mådde mina fötter prima skinka.. NOT!!!

Det resulterade i att det ser ut som mina fötter drabbats av någon form av hemsk hudsjukdom med vårtor och blåsor!! Minst 6 blåsor har jag på mina stackars fötter och dom är inte små.

I have destroyed my feeeeeet :(

sen tog ja ingen allergitablett idag. smat sanna smart!! Men jag har iallafall tränat och det är bra. Imorgon får ja sova ut för då ska jag inte til morfar innan jobbet och det ska bli såå skönt!!

VARNING FÖR ÄCKLIG BILD!!

Dålig bild men ni fattar grejjen



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0