aj aj aj

Jag har legat med magont hela kvällen.. eller jag började få ont lite smått när jag tränade.. sen blev det bara värre och jag kunde knappt stå, vilket var ett problem då jag var tvungen att duscha!! Det känns iallafall bättre när man lägger sig ner så nu känns det bättre iallafall.. Har ingen aning om vad det kan vara dock, har haft ont mer eller mindre varje kväll nu i typ en vecka! Inte ok..

haha en sak jag la märke till nu när ja loggad ein på fejjan var att as många kommenterat vädret imorse någon gång.. typ det snöar!".. aa men det är ju bra att dom upplyser oss om det som kanske inte har något fönster eller nått?? men visst  har det vart skit väder idag!!

Imorgon ska jag till morfar som vanligt och plugga teori sen jobba på hedbergs sen bowlingen! Körde både med bilskola och med morfar idag så det börjar ta sig.. Wihoo körkort here I come.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0