kan vi inte vara nära bara en minut

Nattblogg, hejhej! sorry för dålig uppdatering jag har bara kännt att jag inte vetat vad jag ska skriva och därflr inte skrivit någonting alls.. nu ligger jag ändå här i sängen och har inget bättre för mig.. syrran håller på att hosa ut lungorna, nån som har nån bra kur mot hosta? Norrmän verkar inte vara speciellt bra med hostmediciner! annars då? Jag var ute och festade i går (söndags) på branchkvällen.. kul kul! Linus drog hem i söndags.. tänk att jag redan vart hör en månad!! bara 2 kvar. och sen, vad händer sen? börjar få lite panik för att jag inte vet vad jag vill göra i höst.. och att jag snart måste ta tag i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0