Look who is back with a brand new track

 
halloj! Var riktigt längesen jag skrev här nu! min sista dag i Norge förra året för att vara exakt! Och vad passar då inte bättre att börja igen då min första dag här igen! Mycket har hänt sen sist, men de huvudsakliga här är att jag är tillbaka i Norge igen tillsammans med min nr 1 partner in crime! Vi kom hit sent igår kväll efter en heldags (!) resande! Trötta som satan somnade ovaggat😄 det var bra för då vaknade vi upp pigga och glada och tog oss ut på en promenix! Sen hem och fixa i stugan som ska vara vårt hem i sommar. Sen ut och fira lite 17 maj med norrmännen! Vi har även hunnit med en till promenad så nu har jag visat pinne runt ordentligt 😊 imorgon börjar allvaret med jobb och träning igen! Jag ser så fram emot den här sommaren. Its gonna be a good one🙌🏼 här kommer lite bilder från dagen 💋 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

SKÖNT <3 ATT VARA FRAMME <3 Ha så bra nu <3 <3 <3

2015-05-17 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0