You're gone and i got to stay high

Imorse när jag vaknade kännde jag mig inte alls pigg, vaknade av mig själv vid 7 i vanlig ordning.. men min kropp kändes bara såå energilös. Varje steg var jobbig liksom, så jag lyssnade på kroppen och fixade frukost och gick tillbaka till sängen igen. Tänkte att ja kanske bara är trött efter som här stressiga dagarna. Och även fast jag vet att ni säkert är några som tycker ( inklusive jag själv ) att det inte alls är att lyssna på kroppen, utan bara allmän lathet som gjorde att ja gick tillbaka till sängen igen, men i det här fallet så var det faktiskt så, där blev ja liggande till ja va tvungen att gå till jobbet iallafall, som tur var så hade båten som skulle vara här idag, kommit och åkt igen. Så eftersom ja inte kunde sluta skaka, och det kändes som ja skulle svimma så tog jag dagen ledigt idag. Och återigen så är de säkert folks om tycker nu att jag är lat och inte pallar nånting ( inklusive jag själv ) men tro mig det är inte lätt för mig att faktiskt få be om att få gå av och ta en dag ledigt.. Men jag tror verkligen att min kropp behövde det och försöker säga ifrån att ja ska lugna ner mig nu eller nått, men de känns så konstigt för ja har inte kännt såhär förut!! Jag gick iallafall till joker så ja fick handlat lite mat, så ska ja bara tänka på att ta de lugnt och äta som jag ska idag, vilket jag inte gjort de senaste 2 dagarna, och hoppas på att jag mår bättre imorgon! Så om nån nu tycker att jag bara är lat så kan ni snälla hålla det för er själva, jag behöver ingen annan som säger det till mig, det klarar mitt huvud av bra själv tack!!
 
 
Såhär glad kan man bli när man hittar ekologiska saker på joker iallafall.. 
Föresten så är eldorado ett av de "finare" märkerna här i norge!! Hur kul ? :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta hand om dig <3 Alla vet att du älskar o jobba =)Man kan vara sjuk eller köra slut på sig för man tycker det är så kul....Bort med alla dumma tankar nu....Stor Kram o Puss

2014-05-07 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0