We all know how it feels to be forgotten for a while

"hey, jag kommer bli mycket bättre på att uppdatera" I said..
"Jag kommer ha så mycket att skriva om" I said..
Well let me say: I WISH...
 
Jag ber så hemst mycket om ursäkt, men jag har inget roligare än det här att komma med, Mitt liv ärinte roligare än såhär.. just nu! Mitt liv går ut på jobb och träning, och umgås med min underbara familj och mina underbara vänner såklart.. men här och nu är jag utan vänner och familj, och också mycket utan träning, nåväl inte så mycket träning som jag vill ha iallafall. Låt mig säga såhär, jag mår inte tipp topp just nu, och har en del saker som tynger mig.. eller som jag grubblar över. Och att inte vara med mina nära när ja mår såhär förvärrar allt.
Så nej jag har ingen "pepp-talk" att komma med idag, och ingen KBK-uppmaning.
Idag så bara är jag, något som däremot fått mig på bätte humör idag är nya varor som kommit in till butiken, dom är så helt fantastiskt underbara och ja bara älskar dom! Pip studio heter märket och är from now on mitt favorit märke alla kategorier! Och dessutom bäbis mys. Vem får inte det på bättre humör liksom? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0