stay high

Asså har ni nångång känt att hela världen är emot er vissa dagar ? Att om och om igen känna att dåliga saker fortsätter hända. Jag hade en sån dag igår! Jag kände inte bara att hela världen var emot mig utan min kropp var också emot mig, vilket är ännu mer irriterande för att vi ska ju vara ett team liksom! Jag vaknade på morgonen och kände mig jätte trött, inte sov trött liksom utan trött o kroppen, som att kroppen vägrade vakna och varje steg kändes som jag gick i uppförsbacke i motvind. Skitsamma tänkte jag, försökte mig på att ignorera  min trötta kropp och försökte ha en possetiv inställning til dagen i vilket fall som hällst. Väl på jobbet så tappar jag min telefon i marken, vilket jag gör några ggr om dagen, men just dem här gången skulle den såklart gå sönder! Det är väll inte hela världen tänkte jag, de går att fixa ny när ja kommer hem. Sen helt plötlsigt när jag står och gör kaffe så börjar jag blö näsblod... för första gången i mitt liv! Min kropp fortsätter att vara trött som fan och hela dagen kändes bara skit. Dessutom jobbade jag hela dagen när de va super fint väder, så när ja slutade så kände ja att åh ska ja kanske ta mig ut på en promenad, men min kropp gjorde uppror och jag orkade helt enkelt inte, ja gick hem och somnade ett tag. Sen på kvällen skypade jag med pine så hn fick mig på bättre humör iallafall :)
 
Idag vaknade ja upp lika trött i kroppen, vad är det för fel på den?? men jag ska inte låta det här bli en sån dag! Det är fint väder, det kommer in 5000 folk med båt idag, och jag ska vara glad att jag är på ett sånthär underbart ställe och jobbar. Jag ska bara tänka posetiva tankar idag. punkt slut :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0