I would go anywhere for you

Asså herre min skapare, idag vet jag att jag lever!! Fullt upp sen jag öppnade på jobbet ända fram till 9 när vi stängde. 10 timmar utan en ända rast, och inte många toa pauser häller för den delen, hade inte tid att gå på toa så skippade att dricka typ:P KBK!!!
 
Imorgon ska de inte va lika mycket, eller liak stor båt som igår, men tror inte de bli lika mycket som igår.. eller ja ska väll va tyst om den saken annars lär ja väll få äta upp det! Allt går iallafall bra på jobbet..
 
Nått annat nytt roligt som hänt, eller a hänt och hänt är att jag fått internett på mitt rum :D Hur glad!? 3e sommaren i detta rum och ja har nu fått internett för första gången.. så blir inge mer häng ute i hallen bland all tåbira och tomglas! Nu ska ja sova så ja är pigg och glad imorgon :) PUSS OCH GODNATT :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt <3 Kram

Svar: Ja såååå skönt 😊😊👍💕
Sanna Eriksson

2014-05-07 @ 05:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0