i guess, we are who we are

Assssså förlåt, Unnskyld, excusez-moi, mi scusi, lo siento, Entschuldigung, Anteeksi, I'M SO FUCKING SORRY!!
för alla mina internationella läsare ;) )
inte ok av mig att inte blogga på hela helgen! Men som vanligt så har jag en bra ursäkt till allt, jag har jobbat mycket:) och inte mått så bra, så när ja inte jobbat har ja typ dött litegranna..
 
Men idag har ja typ haft en sån sjukt effektiv dag! Började dagen med jobb, ganska lugnt och skönt på jobbet idag, skönt efter en sån här helg fakiskt! Efter jobbet tog ja mig faktiskt ut på en jogg. Förtsa joggen på typ jätte länge... hur skönt!!!? sen har jag vart ute och ätit med 2 kompisar från union hotell. SÅ jävla bra dag asså! Nu ligger jag och ska snart sova, äntligen börjar ja känna mig tilräckligt frisk för att börja träna, så nu blir det nya bullar, lots of träning, inte äta onyttigheter, äta som ja ska och bara må allmänt bra.. New life here i come!! Nu kan ja KBKa som bara den här.. Så glad tjej :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0