Hey would you believe me if I said we are here for a reason

Alltså idag så kan man ju inte annat än älska livet. Ja egentligen så ska man väll älska livet varje dag även fast det är storm.. men det är ändå alltid lite lättare att göra det när det är sol ute, just saying! Så idag har vart en sån där bra dag.. började med fint väder redan på morgon promenaden imorse, och då kände jag på mig redan då att de här skulle bli en bra dag. Och det blev det.. först jobb, och sen en otroligt härlig promenad i det underbara vädret. Och sen skype dater nu på kvällen.. ( Vad skulle men göra utan skype ). Jag vet egentligen inte fall de var vädret eller min inställning för dagen som gjorde att de vart en bra dag. Man styr ju mycket med just sin inställning till saker och ting. Jag ska faktiskt börja från och med nu med att ha en bra inställning till varje ny dag, till varje ny sak och till varje ny möjlighet. Jag ska inte ha nått mer negativt i min hjärna. Livet blir så mycket enklare då :)
 
Nej nu ska ja inte babbla på mer om inställningar hit eller dit.. istället ska ja visa lite bilder på hur otriligt vacker jag har det här.. ENJOY.. och KBK!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0