everyday allday

Guess whos back?? Idag så var jag ju ledig fram till 9 på kvällen, så gissa vad jag underhöll mig med hela dagen.. Träna ? Japp så riktigt.. det var en dag i träningens anda! And thats is how i like it. Asså så skönt, att bygga upp en dag på träning, jag började dagen i vanlig ordning med min morgon promenad, hem fixa en bra frukost, städa lite och tvätta och så, sen ut på en löprunda, och vad skönt det kändes idag! Jag bara flög fram! Sen hem fixa lunch vila lite, städa lite till, sen ut på en till promenad, hem duscha fixa sig och sen börja jobba. Hur bra dag!!? KJEMPEBRA som norrmännen skulle sagt!
 
Imorgonär det 17 maj här, eller ja de är det väll över allt såklart! men det vankas nationaldag i norge och jag är så taggad på att joina :D Ja ska nog låtsas att jag är norsk för ett tag och sprina runt med norska flaggor och sjunga nationalsången, eller iallafall det jag kan av den, vilket är " åh vi älskar dette landet ". Kanske borde hålla tyst så folk inte tror att jag är knäpp eller så! Haha Hoppas allt är bra med er därhemma iallafall! Njut av erat fina väder :) 
 
Vaknade upp och vädret sög ap balle, så ja va lite neggo, men efter att tagit mig ut och endorfinerna sprudlat så brydde ja mig inte om att det regnade. Måååååår döö bra :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0