And you know, we're on each other's team

Tjabba tjena!! Vädret suger balle här idag.. triiiiiiist, hört att ni har fint väder hemma iallafall.. kul för er! Dåligt väder härä innebär oftast också att de inte riktigt kommer in lika mycket turister från båtarna, de liksom stannar kvar på båtarna. Så de har vart gansla chill idag.. Men vet ni vad :D? Jag har blivit medbjuden på en båt nästa vecka.. Inte bara av en person utan av 2! haha nå artister från båten som frågade fall jag ville komma ombord på båten nästa vecka när dom kommer in igen, och va där under tiden den ligger här!! HUR KUL!? KBK-moment or what?? Har alltid velat se hur dom här båtarna ser ut, de är ju inga finlandsfärjor direkt ;)
 
Imorgon är jag fri ända till 8 så ja hoppas på lite bättre väder så ja kan träna lite och så.. eller ja träna kan ja göra i vilket fall som hällst, men gå på nån fin tur kanske :)  Hoppas allt är bra med er hemma iallafall.. nu snart ska ja skypa med min soulie, wingie, lovie och bästa vän!:) Hade bra!
 
Den båten är det, rymmer ca 2500 personer! Nice :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0