Nyårslöfte



För ett år sen skrev jag det här i bloggen, man kan ju säga såhär att jag misslyckades.. jag är på god väg igen, men inte där jag ville vara. Så i år så ska jag inte ha något nyårslöfte, man blir bara så besviken när man inte klarar dom. Däremot ska jag kämpa ännu hårdare iår, och förhoppningsvis ligga i sängen om ett år och känna att jag klarat det.

Förövrigt så har jag inte mått på topp idag, inte så konstigt dagen efter nyår kan man tycka, men är det här straffet man får för att man typ inte dricker nånting och går hem och lägger sig tidigt? Vet inte vad det är som drabbat mig riktigt med inte den bästa starten på året.. helt klart! Nej det här året kan bara bli bättre, och jag ska göra det till det bästa!

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0