Call it magic, call it true

Glad valborg på er därhemma! Här i Norge firar man inte valborg, men det är röd dag imorogn så vi öppnar olebuda ikväll så folk kan komma och dricka och lyssna till live musik. Så ingen mjukstart här inte.. Började jobba direkt när jag kom fram igår, jobbade sågott som hela dagen, började imorse och har jobbat ända till nu. Så nu är vi förberedda för öppningen idag och imorgon. Ikväll kommer en till tjej till huset också, så då bor jag inte helt själv. Annars så är det rätt så jätte dött här i Geiranger. Känns verkligen som en spökstad, allt har inte ens öppnat än. När man kollar in på endel hotall och restauranger är allt övertäckt med vita lakan typ!!:P
 
Hur som hällst så hann jag iallafall med en morgon prommis idag innan jobbet, haha otippat?? naaaa. Så fint, och jag har verkligen saknat mina morgon promenader här. Hade tänkt att ge mig ut på en till nu innan jobbet, men ja kanske borde ta de lite lugnt, Backarna här är inte att leka med och jag slår vad om att jag kommer ha rejälträningsverk från vaderna och uppåt imorgon.. Så japp när ja kommer hem så kommer ja ha en så jävla tight röv! hähähä. 
 
Annars är Geiranger sig likt, idag så har det regnat, snöat, haglat och vart sol! om vartannat.. och det är så sjuuukt kallt, jag som vant mig med värmen hemma!!
 
Nej nu ska ja laga lite mat, sen förbereda mig för jobb ikväll :)
Hoppas alla får en trevligt valborg, KBKa som fan!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det gick bra med öppningen =) Vi fick en liten natt gäst som älskar Jordgubbar <3 Ha så bra <3

Svar: Öppningen gick jätte bra tack :) Naw va mysigt :D:D jag vill med ha jordgubbar<3
Sanna Eriksson

2014-05-01 @ 08:31:54
Postat av: Mamma

Vi får åka o plocka Jordgubbar till Midsommar <3 Du är ju hemma bästa tiden på året <3 Kram

Svar: Åhh ja de vill jag göra !!!!!:D men som vanligt så lär ju alla jordgubbar gå till minmage istället för en hink :D hihihi <3<3
Sanna Eriksson

2014-05-05 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0