Back on track!!

Yoyoyo, long time no see! Har haft ett litet ( läs : MEGA ) avbrott här från bloggen. Men nu när jag har tagit mitt pick och pack och är påväg till Norge igen så tänkte jag att de kan va kul att börja blogga lite grann så ni ser vad jag har för mig i vårat vackra grannland :) 
 
Vad har då hänt sen sist kanske ni undrar? Ja anledningen till mitt avbrott var som jag skrev att jag inte ville dela med mig av vad jag gick igenom då.. men det är struntsamma nu! För efter det så har det faktiskt hänt en hel del.. Allt orkar jag inte gå igenom nu, det kan jag ta senare kanske men det viktigaste är att jag nu på senasste tiden bara KBKat som fan med mina vänner. Jag och min älskade vän Pine undrade vad vi skulle göra med våra liv, vi är 23, vi är singlar, det är snart sommar och livet ska bara leka, så ja vi bästämde oss för att vid varje tveksamma stund, vid varje svårt val, ja när som hela tiden, att tänka KBK ( kör bara kör ). Du har ett liv, så ta vara på det, du vill inte sitta när du är gammal och tänka varför gjorde jag inte det osv.. You only live once liksom! Så det är det vi gjort sen dess, och nog kan man sägga att vi KBKat som fan sen dess!!
 
Hursomhällst så sitter jag på bussen påväg mot mitt underbara Geirnager! Blir dock en rätt kort visit för mig där i sommar då jag fått jobb på hm lagret i sommar :) Så om sex veckor är jag hemma igen, och kommer ha en riktigt härlig, underbar, solig och helt fantastisk KBK sommar i Sverige, med alla mina fantastiskt underbara KBK vänner!
 
Har väll inte så mycket mer att säga just nu , men ja lovar att ja ska föröka ta mig ut på många turer, och ta massa underbart fina foton som ni kan få ta del av här :)
 
Vi snakkes mycket snart, hoppas alla har bra hemma i vårat landet lagom är bäst, och glöm inte, KBK!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra lindgren

Å vad fint du verkar ha haft det! Nu vill jag med till Norge ha ha. Hoppas allt är bra med dig :) kramar från Alexandra lindgren

Svar: Norge är helt fantastiskt underbart :) Geiranger är en plats dit alla, verkligen alla borde åka till :D Ha det bra :)
Sanna Eriksson

2014-04-29 @ 08:25:29
Postat av: Emelie Albrektsson

Jag älskar att tänka KBK! "Hakuna matata" är också något jag kan rekommendera :)
Hälsa Norge och krama Raggan ifrån mig!
Njut, kram Emelie

Svar: Ja men precis, Också YOLO!! och if you snooze you loose ;) Det ska jag göra Emelie!!! Kommer inte du och syster yster iår :(?? KRAM
Sanna Eriksson

2014-04-29 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0