Norge -Take my hand and reload

Halloj, vilken dag jag haft idag! Den har till mestadelen bestått av att gå, gå och gå.. Men det finns ju bara så mycket att se här så man vill ju bara gå överallt på en och samma gång!:D Började dagen med min vanliga morgonpromenad hem åt frukost ute i solen, hann strecha hela kroppen innan min jobbarkompis Linda kom över, Tur upp til vesteråsfjället stod på tur. En väldigt lätt och inte allför hård tur som är bra att börja med såhär i början av säsongen. Sen passade vi på att gå till en annan fin utkiksplats. Sen gick jag ner till byn och handlade lite sen upp igen åt lunch tog det lite lugnt hemma sen var jag på en lite kvällspromenad i den fina kvällssolen. Jag undrar hur min kropp kommer måimorgon efter all tupp och ner i alla backar. Men Ledig för mig innebär inte vila och ta det lugnt, tvärtemot det finns så mycket jag vill göra och se när jag är ledig! Imorogn är jag ledig igen då får vi se vad jag hittar på.. tyvärr så har jag lite tvätt och sånt att ta itu med, sånt känns inte lika kul! Vädret här fortsätter förövrigt att vara bra och jag är helt mållös, tror inte jag har vart med om såhär fint väder såhär länge här in G-Town.. kan ju bli en bra sommar trots allt :)
 
Bor jag inte fint så säg:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0