Norge - in my mind

Förtsa natten jag sov riktigt kasst här. Vet inte hur många gånger jag vaknade upp i panik. Har flera dagar nu drömt massa konstiga drömmar, drömmar om jobbet och att jag på ett eller annat sätt inte har kontroll. Och det är just det jag vill ha hela tiden, framförallt på jobbet. Men mina drömmar har vart om att jag mister den kontrollen på olika sätt  ( som i nattens dröm blev jag drogad ). Vad kan detta betyda? Förmodligen bara att jag börjat på nytt jobb och känner mig förmodligen inte säker på det än.. Inatt drömde jag också att ja fortfarande jobbade på cafet och hade inte lyckas stänga än, så när jag vaknade upp inatt hade jag ingen aning om vart jag var! Fall jag var hemma eller på cafet eller nånannanstans.. sjukt det där med drömmar!!
 
Nåväl, vaknade upp aniningen förstörd efter nattens bravader, men efter mina sköna morgonpromenad så var jag som vanligt igen. Solen sken som aldrig förr. Har även ätit en frukost ute i solen nu. Nu måste ja hoppa in i duschen så ja hinner ner till jobbet till 11. Det här kommer bli en bra dag!:)
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Hoppas du sov bättre i natt <3 Kramizzz

2013-06-01 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0