maj

Hejsan, jag kan inte fatta att det redan är maj alltså! det betyder att det inte är långt kvar innan jag tar mitt pick och pack och drar till Norge. Men det ska bli kul att åka dit, och framför allt med arbetsavtalet jag fått. Jag kommer numera inte bara vara en vanlig servitris utan lite mer ansvar ska jag ha! Spännande!
 
Hur är det annars med mig då? Jo jag försöker kämpa vidare så gott jag kan, och försöker umgås så mycket som möjligt med mina nära och kära så jag får lite extra energi av dom. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, tack för att ni är så många som ställer upp för mig! och stöttar och peppar mig på ert sätt. Jag är oerhört tacksam!
 
Valborg firades tillsammans med en av mina bästa vänner. Och vi hade en super mysig kväll och lagade 3 rätters och drack gott vin, jag hann ut en sväng också men jag blev inte så långvarig för jag var så trött efter dagen. Trött är något jag är förjämnan nu, men det är tydligen inte så konstigt! Trött var det ja, jag ska faktiskt ta att sova nu, och hoppas på en solig dag imorgon, sol ger också mycket energi, och det är energi jag behöver!:)
 
1. jag dricker rose i solen
2. Förätten var en avokado fjäril, med stenbitsrom
3. Varmrätten var färsl lax med sparris potatis och sallad
4. varma frukter med lite riven choklad
5. Jag och bästa Pine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0