I WILL

Dagarna bara flyger iväg! Kan inte fatta att ännu en helg ha gått.. Nu är det fasiken mig inte så långt kvar tills jag åker till Norge. Min helg har iallafall vart bra, jätte mysig på alla sätt och vis. Grillar hemma hos farmor och farfar, gått loss på stan en helg dag med Angelica, ätit ute med min syster och vart ännu mer på stan, har även vart ute och gått i det fina vädret, och inte mist setat ute och ätit 3 av 4 måltider!! Men tyvärr så har jag ju hunnit med att inte mått så bra också. Mitt liv känns lite som en berg och dalbana nu, vilker många tycker är normalt. Alla har sina upp och nergångar, men det värsta är med mig är att allt blir så markant, mår jag dåligt mår jag verkligen dåligt, men mår jag bra så mår jag väldigt bra. Eller väldigt bra kanske är att överdriva för om jag ska vara helt ärlig så vet jag knappt vad bra är längre. Nu ska jag inte bara skriva här hhur dålugt jag mår, för jag mår också, har bara haft en dålig dag.. det är allt. Jag hoppas på att jag snart kommer börja må så bra igen så jag kan in här och försöka sprida vidare min glädje och insperera andra till saker jag tycker om att göra! Nu ska jag iallafall sova, vilket är något som jag gör väldigt ofta nuförtiden. Och det är inget som jag vill insperara andra att göra.. om man säger så..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0