Hawaii - Surfing

From now mina vänner from now on im not just surf on internet ( mamma det betyder från och med nu surfar jag inte längre bara på internet ) För idag har jag tagit min första surfing lektion!! Och vet ni hur kul det var?? Helt sinnessjukt kul var det! Och svårt! men fett kul, dessutom en snygg surflärare! Namnam Men jag säger bara att det här var hlt klart inte den sista gången jag surfade inte, jag ska bli bäst på det! Så det så :)
 
Annars idag har jag mest chillat i solen! vart himla skönt faktiskt, även gått en liten shoppingrunda. Nu på kvällen var det rave fest och jag kom precis hem därifrån och ska sova. Tanten börjar bli trött vid den här tiden förstår ni. jag som vanligtvis går och lägger mig vid 9 om kvällarna! Imorgon kommer bli en awsome dag då en dröm som man haft sen man var liten går i uppfyllelse.. Japp imorgon ska ja simma med delfiner :D
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni ser ut att Jävlig Roligt =) Ha det bäst...Kram

Svar: det var himla roligt mamma!! Du borde testa :D <3
Sanna Eriksson

2013-03-17 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0