Hawaii - sunset

Hej, nu är jag så trött efter dagan så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Så det blir ett kort inlägg idag! Dagen idag har iallafall spenderats så mycket i solen, och det har vart så underbart väder. Jag var med lite danska flickor hela dagen och det har vart super trevligt. Så kul med sällkap igen efter mina dagar själv. Nu på kvällen var vi ute och åt, vi satt på en resturang precis på stranden och det var så nice, jag önskar att jag kunde säga att vi såg solnedgången från där vi satt, men man såg den inte riktigt.. men det var fint ändå! Inatt kommer min lilla roomie hem så jag är inte ensam längre :D WOHOOO 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommer du ihåg hur vi hade det för ett år sedan raring?! Sitta i skiten - nä vadå? Jag har redan planerat att åka och hälsa på dig i Norge i sommar :-)
Du är fantastisk Sanna, jag saknar dug jätte mycket!!
Njut av varje sekund!

Svar: haha oh ja hur skulle jag kunna glömma det?? Åh vad gullig du är vad glad jag blir :D Jag saknar dig jäätte jätte mycket gumman!!!<3<3
Sanna Eriksson

2013-03-30 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0