Hawaii - strandpromenad

Hur mår jag idag då ? Såhär dagen efter en av mina bästa dagar i mitt liv? Jag mår faktikst riktigt bra, dom där delfinerna gav mig den extra energin som jag behövde känner jag! Idag så var jag ju såklart i skolan först, gick bra och började dagen med att skypa med mamma och då kan ju inte dagen bli annat än bra! Avslutade faktiskt dagen igår med att prata med mamma också faktiskt. Ja ok jag är väldigt mammig av mig men det är bara för att min mamma är så himla bra ♥
 
Efter skolan idag så låg jag nere vid poolen ett tag och pluggade klart. Efter det gick jag till stranden ett tag och gud så skönt det var! Jag är verkligen så himla bortskämd med att jag bara kan gå och sola lite som jag vill här! Så underbart faktiskt! På kvällen var jag och Emelie och åt på hard rock cafe, himla gott och trevligt faktiskt, sen efter det gick vi en väldigt mysig strandpromenad! Typ världens bästa strandpromenad om man skulle art tillsammans med nån, det var så fint! Så hit ska jag ta min blivande pojkvän, så är det bara!
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Blir så lycklig när du mår så bra <3 <3 <3 Njut nu av allt det goda...Kramizzz

Svar: tack mamma, du är bäst<3
Sanna Eriksson

2013-03-19 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0