hawaii - so young so high

Gud vad trevligt det är att gå ut ibland och bara skämma bort sig själv, beställa det med vill, var man vill och när man vill! Om det finns nått som jag verkligen älskar så är det just att gå ut och äta på resturang och bara få allt serverat! Och det har jag fått idag! eller ikväll rättare sagt, jag, mina nya skor och Julie var ju ute och åt, och jag hade super trevligt. Så dagen i sig har vart bra faktiskt, trots regnet.. Men nu håller jag mina tummar allt jag kan och hoppas på bra väder imorgon. Min plånblok blir inte lika glad som jag när det regnar! höhö
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt ni verkar ha det!!!Ha en riktigt skönt lov nu skolan börjar om 1 vecka...Kram

Svar: tack mamie! Love you<3
Sanna Eriksson

2013-03-25 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0