Hawaii - rainy day

Idag så har jag mått lige som vädret har varit! Det har regnat, massor från och till! största delen av dagen var det regn, men det klarnade upp mot kvällen.. lite så har jag känt idag.. jag har kännt mig konstig och trött. Energilös och jag ville bara ligga i sängen hela dagen och inte göra nått för jag orkade inte. Tog mig ut på ett mission att skaffa mig ett par flip flops vilket jag lyckades med men kände mig fortfarande så sjukt seg. Sen tog jag mig i kragen och åkte till affären och handlade mat, men var fortfarande trött och seg, efter jag ätit på kvällen så lyckades jag få lite energ och ork, men hade sån mega ångest för att jag inte gjort nått vettigt på dagen så ja gick ut och gick i det fina vädret, och där kom vändningen.. plötsligt blev jag mig själv igen och slutade känna mig som en orkeslös gammal tant som tappat bort sin rullator. Tänka sig vad en promenad och lite frisk luft kan göra med en va... Dessvärre så varade inte den piggheten speciell länge för nu är jag trött igen och ska snart sova, lika bra det så ja kan vakna upp pigg och allert imorgon så ja kan njuta av solen ( I HOPE ). Som sagt så blir det ju inte så många roliga bilder nu när jag är själv här så dagens bild är på min kvällsmat! tråkig bild enligt vissa, men andra kanske tycker det är intressant.. vem vet :)
 
Låt mig presentera pizza a'la Sanna!!
Med sallad! btw så har jag kommit in i en riktigt avokadoperiod.
Har det till allt
*sallader
*mellanmål
*i smoothie
*på mackan
A ni märker ju, det går att ha till allt!

Kommentarer
Postat av: Sue

Ser kanon gott ut !!!ÄLSKAR DIG <3

2013-03-28 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0