hawaii - out for a walk

Vädret vädret vädret, någon som missat att jag älskar fint väder? Och jag älskar det även när det vart som idag, lite molningt men ändå varmt. Då får man hela enkelt finna ut något annat att göra. I mitt fall blev det en liten promenad, man vill ju utforska stället man bor på, så en sån här dag är det perfekt att gå ut och gå! Annars idag så har jag gått i skolan, som vanligt och legat en stund i solen vid poolen. Nu på kvällen var vi bortbjuda på middag..Juste itidigt imorse så gick brandalarmet här i huset. Lagom kul att gå upp halv 6 då vi var tvugna att utrymma hela huset! Var tydligen nån liten köksbrand på våning 11 eller nått så de va ju ingen fara, de va bara att gå och somna om nån timme sen upp till skolan.. Annars händer det inte så mycket annuurlunda här.. jag vet inte vill ni att jag ska skriva sånna här tråkiga inlägg varje dag, när jag gör samma sak eller vill ni att jag skriver när jag gör nått nytt, roligt och spännande? Ni får vara med och välja här vänner! hoppas att allt är bra med er ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja jag vill att du skriver så mycke som möjligt även tråkiga dagar...Det är spännande för oss =) <3 Kramizzz

Svar: ok då gör jag det mamma!:D saknar er <3
Sanna Eriksson

2013-03-13 @ 15:33:20
Postat av: Syster

Jag håller med mamma. Det är ju dagens nöje:) skriv på bara! Kram

Svar: Haha vad gullig du är Fia! DÅ fortsätter jag uppdatera =) Hörs imorgon <3
Sanna Eriksson

2013-03-13 @ 17:57:26
Postat av: Madde

Skriv på hjärtat!!!
Läser varje dag, det är så spännande att läsa om din vardag där borta <3

Svar: Vad gullig du är!!! :) <3
Sanna Eriksson

2013-03-13 @ 20:08:21
Postat av: Cattis

varje dag :) de är så himla roligt att läsa. Du är så vacker ser så fin ut på varje bild fina sanna ! Saknar dig bästa du <3

Svar: Men tack så mycket.. går inte att ta bilder som inte är fina här :D saknar dig <3
Sanna Eriksson

2013-03-13 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0