Hawaii - night out

Godmorgon, idag är inte vädret alls på min sida.. regn regn och regn! och jag soom inte införskaffat mig ett paraply än! Änsålänge har jag inga planer för dagen häller, jag hade tänkt att kanske åka rill ala moana shoppingcenter med då måste jag gå till bussen och vänta på bussen ute i regnet, vilket betyder att jag kommer bli blöt! Igår kväll hade jag iallafall väldigt roligt :) Kul att komma ut och göra nånting kul faktiskt. Vi gick till nått ställe där man köpte drinkar för 3 dollar, vilket är typ 20 kr.. haha och dom smakade lite därefter också, väldigt... starka! efter det så kollade vi igenom lite andra barer, men bestämde oss för att gå hem sapligt. Haha nej nu ska ja försöka finurla ut vad man kan hitta på idag. Hoppas ni haft en trevlig helg därhemma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0