Hawaii - nice day

Kl är strax efter 8 här, och tro det eller ej så håller jag faktiskt på att somna! Jag är ju van att gå och lägga mig tidigt men nu de senaste 2 dagarna har jag gått och lagt mig sent. SÅ idag kommer jag nog lägga mig tidigast ever tror jag! Men är kroppen trött så måste den sova! Jag måste lyssna på min kropp, vad den än säger. Idag så har vi iallafall haft fint väder, så jag och Julie tänkte att vilken bra dag att åka till Hanauma bay på! Det var vi tydligen inte ensamma om att tycka för det var typ världens kö för att komma in där och vi orkade inte stå i kö, finns liksom roligare saker att göra i livet! Så vi åkte tillbaka till Waikiki och låg på stranden där hela dagen istället :) Sen var jag ute och gick en sväng, man kan aldrig få nog av det här. Det är så många nya fina ställen man ser varje dag!! Jag håller tummarna för att vädret ska bli bra imorgon så ja kan spendera hela min dag i solen :D
 

Kommentarer
Postat av: Mame

Snygg bikini =) Är den från Sweden or Dushland =) =)

Svar: hahaha jadu vet inte riktigt det jag :D
Sanna Eriksson

2013-03-28 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0