Hawaii - never alone

Glad påsk på er allesammans! Och som ni läser i min rubrik så är jag inte ensam längre! Min romie kom hem inatt, och ja nog märkte jag det allt när hon slänge sig på mig och skrev "HONEY IM HOME!!" hon fick väll inte det lyckligaste välkomnadet tillbaka av mig kan man säga men idag så har vi firat det på många sätt, startade dagen med en brafruksot med ägg såklart! ett måste på påsk! Sen gick vi vidare mot stranden för vädret var bra.. till en början! Ett besked idag har gjort att jag sedan valde att gå hem, då jag inte riktigt mådde så bra. Så halva dagen idag är ingen mening att skriva om för den vill jag hällst bra glömma, men jag lyckades ta nya tag och gå ut och äta med romie nu på kvällen. Och vi hade det super mysigt, satt på en terass och såg solnedgången! Så underbart vackert det är här, jag önskar verkligen att jag snart blir bättre på att njuta av nuet här. Imorgon är ny dag och nya tag, och jag har sett att dom lovar bra väder och vad betyder det? Stor sol = Sanna glad!:)
P.S Hoppas du blir glad för din present fia :D

Kommentarer
Postat av: Mammis

Mmmmm =) Rosevin i solen är aldrig fel....Må så gott <3

Svar: Nej och inte vilket rosevin som hällst!! Utan mitt FAVORIT rose :D <3
Sanna Eriksson

2013-03-31 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0