hawaii - my heart is taking over

Halli hallå, sitter nu och väntar på att min "ledare" ska höra av sig, alla andra är ju bortresta så då bestämde jag och ledaren oss för att gå ut och dricka lite drinkar ikväll! Jag har ju inte druckit nå vidare mängder sen ja åkte hit, och tänkte inte göra det ikväll häller, men lite drinkar ska man nog få ner!:) Vädret idag blev inge bättre, la mig vid poolen.. av upp tog en kaffe och gick ut och gick istället. Note to self: Gå inte vilse när du är jätte kissnödig!! Efter lunch så försökte jag lägga mig vid poolen igen, men gav upp och mötte upp min ledare och drack kaffe istället. Nu sitter jag här med yttligare en kaffe och ska snart ut. Jag hoppas verkligen verkligen på bättre väder imorgon så ja får sola!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0